Gmina Mielec przygotowuje się do ogłoszenia kolejnego przetargu na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów między innymi z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady. Planowany przetarg będzie obejmował okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r.
Jeżeli chcecie Państwo wyłączyć się z gminnego systemu odbierania odpadów i samodzielnie zdecydować o wyborze firmy odbierającej odpady komunalne, należy złożyć oświadczenie (o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Mielec). Proszę przy tym zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii:
UWAGA! Oświadczenia nie można odwołać do końca trwania umowy zawartej przez gminę na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, tj. do 31 grudnia 2024 r.
Oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Mielec
Dokumenty można dostarczyć:
Podstawa prawna: art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.u. z 2021 r. poz.888 ze zm.)
Dodatkowych informacji udziela Referat Środowiska i Gospodarki Przestrzennej pod numerem telefonu 17 774 56 38.
Wzór oświadczenia do pobrania: