Osoby, które składały deklarację uczestnictwa w Projekcie Odnawialne Źródła Energii w Gminie Mielec, w najbliższych dniach otrzymają drogą pocztową umowę, dotyczącą przeprowadzenia inwentaryzacji budynku pod kątem możliwości montażu zadeklarowanej instalacji, jak również ostatecznego doboru rodzaju i mocy wg. zapotrzebowania.
Inwentaryzację przeprowadzała będzie firma PRO-IN-TECH z Rzeszowa, warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest wpłata kwoty 98,40 zł brutto na wskazany w umowie numer konta bankowego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.01.2017.
Inwentaryzacja przeprowadzona będzie do 24.02.2017 roku.
W sprawach technicznych informacji udziela Pan Grzegorz Lubas, odpowiedzialny za przeprowadzenie inwentaryzacji budynków, telefon: 694 479 354.
DO POBRANIA WZÓR OBOWIĄZUJĄCEJ UMOWY - kliknij!