^ do góry

Jesteś tutaj: Strona główna / Ogłoszenie Wójta Gminy Mielec o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Mielec
pobierz pdfa z artykułem
pobierz pdfa z artykułem
wydrukuj

Ogłoszenie Wójta Gminy Mielec o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Mielec

Data powstania: 2024-10-08 08:46
Data modyfikacji: 2024-10-08 09:01

Ogłoszenie Wójta Gminy Mielec z dnia 8 października 2024 r. o przystąpieniu do sporządzenia Planu ogólnego gminy Mielec oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla potrzeb Planu ogólnego gminy Mielec.

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.)

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Gminy Mielec Uchwały Nr IV/38/2024 z dnia 31 lipca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Mielec.

Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.

Wnioski należy składać do Wójta Gminy Mielec wyłącznie za pomocą „FORMULARZA PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO” określonym w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509) w terminie od dnia 8 października 2024r.  do dnia 15 grudnia 2024 r. Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Mielec, ul.Głowackiego 5, 39-300 Mielec (pokój nr 12) oraz zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Mielec w zakładce planowanie przestrzenne - plan ogólny gminy.

Na ww. formularzu składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Wnioski można składać w formie:

  • papierowej - osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Mielec  (dziennik podawczy) lub listownie na adres Urzędu Gminy Mielec (ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec ) lub
  • elektronicznej - za pomocą poczty elektronicznej(na adres: sekretariat@ug.mielec.pl) lub elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Mielec na platformie ePUAP: /auq379ec5m/SkrytkaESP.

UWAGA:

Liczy się data wpływu do tut. Urzędu, a pisma niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpoznania.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Mielec.

 

Do pobrania:

 

 

 

 
Autor: Pezda Łukasz
 
Ilość wyświetleń: 965




  • informacje dla rolników
  • BIP
  • EPUAP
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Obsługa Osób Niesłyszących
  • podział gminy mielec na obwody i okręgi wyborcze
  • inwestycje i turystyka
  • Strategiczne Dokumenty dla Gminy Mielec
  • gospodarka komunalna
  • antykorupcja
  • przez internet do kariery
  • Informacja o bezdomnych zwierzętach
  • Ochrona danych osobowych
  • Biznes.gov.pl
  • Rozwijamy kompetencje cyfrowe
  • „Pozbądź się smogu w Gminie Mielec (kotły gazowe i ogrzewane biomasą”
  • Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER
  • Dostępność Plus
  • Ochrona powietrza
  • Dostępna szkoła
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Granty PPGR
  • Uniwersytet Samorządności
  • Efektywność energetyczna budynków
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Konkurs fotograficzny
  • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
Oficjalny serwis internetowy Gminy Mielec
Copyright © 2024 Gmina Mielec
Administracja: Łukasz Pezda

Polityka Prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie HSI.pl