Od maja 2017 roku podczas składania wniosku CEIDG-1 zgłosisz się do ubezpieczeń w ZUS.
Zakładasz firmę? A może już ją prowadzisz? Skorzystaj z nowego sposobu przekazywania do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych.
Od 20 maja 2017 r. wraz z wnioskiem CEIDG-1 możesz złożyć w urzędzie miasta, dzielnicy lub w gminie dokumenty:
Dane z tych dokumentów zostaną przekazane do ZUS.
Ważne!
Jeśli chcesz zgłosić do ubezpieczeń pracownika, zleceniobiorcę lub osobę, która z Tobą współpracuje, musisz to zrobić bezpośrednio w ZUS.
Informacje o zasadach obejmowania ubezpieczeniami społecznymi, ustalania kwoty, od której wylicza się składki (podstawy wymiaru składek), rozliczania i opłacania składek oraz wypełniania i korygowania dokumentów znajdziesz w poradnikach i ulotkach dostępnych w każdej placówce ZUS oraz na stronie
internetowej www.zus.pl.
Komunikat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych