Gmina Mielec informuje, że 28.02.2023 r. upływa termin składania wniosków na preferencyjny zakup węgla.
Druki wniosków można pobrać w Urzędzie Gminy Mielec oraz ze strony internetowej Urzędu Gminy.
Wnioski można składać na piśmie w Urzędzie Gminy Mielec ul. Głowackiego 5 w godzinach pracy urzędu, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na skrzynkę podawczą ePUAP Urzędu Gminy. W przypadku składania wniosku za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Informujemy, że w przypadku, gdy do dnia 31 grudnia 2022 r. nie dokonano zakupu paliwa stałego w ramach zakupu preferencyjnego albo dokonano takiego zakupu w ilości mniejszej niż 1,5 tony, wówczas można wnioskować o łączną ilość, która pozostała do wykorzystania limitu 3 ton.
Nie zmieniamy zasad.
Mieszkaniec, którego wniosek zostanie pozytywnie zweryfikowany będzie poinformowany telefonicznie o możliwości zapłaty, odbioru faktury i węgla. Odbiór węgla na terenie gminy będzie się odbywał w dotychczasowych punktach:
Węgiel będzie dostarczany z polskich kopalni „Sobieski” i „Janina”. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy lub telefonicznie pod numerem telefonu 17 774 56 62.
Do pobrania: