^ do góry

Jesteś tutaj: Strona główna / Informacja dla rolników - zwrot podatku akcyzowego
pobierz pdfa z artykułem
pobierz pdfa z artykułem
wydrukuj

Informacja dla rolników - zwrot podatku akcyzowego

Data powstania: 2020-07-09 14:49
Data modyfikacji: 2020-07-09 14:58
Wytworzył: Elżbieta Głaz

Wójt Gminy Mielec informuje, że w dniach od: 3 sierpnia 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r.  każdy rolnik,  który chce odzyskać część pieniędzy wydanych na olej napędowy używany do produkcji rolnej może złożyć odpowiedni wniosek do Wójta, Burmistrza, Prezydenta miasta w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych wraz z fakturami VAT stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od dnia 1 lutego 2020 r. do  dnia 31 lipca 2020 r.

Zwrot podatku akcyzowego przysługuje producentowi rolnemu, który posiada gospodarstwo rolne powyżej 1 ha lub 1 ha przeliczeniowy użytków rolnych, według stanu na dzień 1 lutego 2020 r. określony w ewidencji gruntów i budynków, będących: własnością, we współwłasności z małżonkiem lub we współwłasności z innymi osobami, w dzierżawie.

Z gruntów będących we współwłasności z innymi osobami, wniosek może złożyć tylko jeden współwłaściciel a pozostali współwłaściciele wyrażają pisemną zgodę składając podpisy na wniosku. Pisemna zgoda nie dotyczy współmałżonków. Z gruntów dzierżawionych należy do wniosku dołączyć umowę dzierżawy.

Limit zwrotu podatku akcyzowego w 2020 roku wynosi:

100,00 zł x ilość ha użytków rolnych

oraz

30,00 zł x średnia roczna liczba dużych jednostek przeliczeniowych bydła

Z uwagi na to, że wszystkie dokumenty, które wpływają do Urzędu Gminy Mielec podlegają 48 -godzinnej kwarantannie wnioski o zwrot podatku akcyzowego nie będą przyjmowane osobiście.

Wypełniony  wniosek wraz z załącznikami  można złożyć w następujący sposób:

  1. Do skrzynki znajdującej się przed wejściem do budynku Urzędu Gminy Mielec- wyłącznie w godzinach pracy Urzędu Gminy
  2. Za pośrednictwem operatora pocztowego
  3. Za pośrednictwem drogi elektronicznej (e-mail: sekretariat@ug.mielec.pl, ePUAP)      

Wypłata zwrotu podatku będzie realizowana wyłącznie przelewem na rachunek bankowy podany we wniosku.

Wszystkie informacje w sprawie zwrotu podatku akcyzowego udzielane są pod numerem telefonu 17 774 56 56  w godzinach pracy Urzędu Gminy.

Druki wniosku oraz załączników są do pobrania w Urzędzie Gminy Mielec, na stronie internetowej Gminy Mielec lub u sołtysa wsi.

 

Dokumenty do pobrania:

 
Autor: Pezda Łukasz
 
Ilość wyświetleń: 1365




  • informacje dla rolników
  • BIP
  • EPUAP
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Obsługa Osób Niesłyszących
  • podział gminy mielec na obwody i okręgi wyborcze
  • inwestycje i turystyka
  • Strategiczne Dokumenty dla Gminy Mielec
  • gospodarka komunalna
  • antykorupcja
  • przez internet do kariery
  • Informacja o bezdomnych zwierzętach
  • Ochrona danych osobowych
  • Biznes.gov.pl
  • Rozwijamy kompetencje cyfrowe
  • „Pozbądź się smogu w Gminie Mielec (kotły gazowe i ogrzewane biomasą”
  • Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER
  • Dostępność Plus
  • Ochrona powietrza
  • Dostępna szkoła
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Granty PPGR
  • Uniwersytet Samorządności
  • Efektywność energetyczna budynków
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Konkurs fotograficzny
  • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
Oficjalny serwis internetowy Gminy Mielec
Copyright © 2024 Gmina Mielec
Administracja: Łukasz Pezda

Polityka Prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie HSI.pl