^ do góry

Jesteś tutaj: Strona główna / Komunikat o przywróceniu godzin pracy i ograniczeniu zadań urzędu
pobierz pdfa z artykułem
pobierz pdfa z artykułem
wydrukuj

Komunikat o przywróceniu godzin pracy i ograniczeniu zadań urzędu

Data powstania: 2020-04-22 12:07
Data modyfikacji: 2020-04-22 12:21

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii  z  dniem 22 kwietnia 2020 r.  wstrzymuje się obsługę interesantów Urzędu Gminy Mielec z wyjątkiem następujących spraw:

 

  1. ewidencji ludności i dowodów osobistych,   
  2. pomocy społecznej,
  3. świadczenia usług komunalnych,
  4. administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące:
    1. decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2020 r. poz.293 i 471),
    2. decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydawanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1474, z 2019 r. poz. 1716 oraz z 2020 r. poz. 471),
  5. ochrony środowiska, w tym dotyczące:
    1. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępniani u informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471),
    2. decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471);
  6. korzystania z wód, w zakresie zgody wodnoprawnej wydawanej na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2020 r. poz. 310, 284 i 695).                                                                        

Strony w celu załatwienia sprawy mogą kierować wnioski za pośrednictwem:

  1. drogi elektronicznej (e-mail: sekretariat@ug.mielec.pl, ePUAP),
  2. telefonu 17 773 05 90,
  3. operatora pocztowego.

Urząd Gminy Mielec od dnia 23 kwietnia 2020 r.  będzie czynny:

  • poniedziałek  7.30 – 17.00,
  • wtorek – czwartek 7.30 – 15.30,
  • piątek 7.30 – 14.00.

 

Dokumenty do pobrania:

 
Autor: Pezda Łukasz
 
Ilość wyświetleń: 1115



 

Galeria zdjęć:


  • Zdjęcie budynku Urzędu Gminy Mielec




  • informacje dla rolników
  • BIP
  • EPUAP
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Obsługa Osób Niesłyszących
  • podział gminy mielec na obwody i okręgi wyborcze
  • inwestycje i turystyka
  • Strategiczne Dokumenty dla Gminy Mielec
  • gospodarka komunalna
  • antykorupcja
  • przez internet do kariery
  • Informacja o bezdomnych zwierzętach
  • Ochrona danych osobowych
  • Biznes.gov.pl
  • Rozwijamy kompetencje cyfrowe
  • „Pozbądź się smogu w Gminie Mielec (kotły gazowe i ogrzewane biomasą”
  • Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER
  • Dostępność Plus
  • Ochrona powietrza
  • Dostępna szkoła
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Granty PPGR
  • Uniwersytet Samorządności
  • Efektywność energetyczna budynków
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Konkurs fotograficzny
  • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
Oficjalny serwis internetowy Gminy Mielec
Copyright © 2024 Gmina Mielec
Administracja: Łukasz Pezda

Polityka Prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie HSI.pl