W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz w związku z gwałtownym wzrostem zachorowań na chorobę Covid-19 w powiecie mieleckim od dnia 20 października 2020 r. wprowadzamy ograniczenia w funkcjonowaniu bieżącej pracy Urzędu Gminy Mielec oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Od dnia jutrzejszego tj. 20 października 2020 r. sprawy załatwiane będą za pośrednictwem:
Spis adresów e-mail oraz numerów telefonów na stronie Gminy Mielec.
Korespondencję można umieszczać w pojemniku umieszczonym przed budynkiem Urzędu Gminy (wejście od strony parkingu).
Kontakt osobisty w Urzędzie Gminy możliwy jedynie w sprawach pilnych, których nie można załatwić w inny sposób (po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem).
Dzięki rozmowie telefonicznej istnieje możliwość uzyskania informacji o sposobie załatwienia sprawy korespondencyjnie bądź elektronicznie.
Prosimy mieszkańców o stosowanie się do zasad bezpieczeństwa związanego z wprowadzeniem ograniczeń.