Naczelnik Urzędu Skarbowego w Mielcu informuje, że od 16 listopada 2020 r. w naszym województwie uruchomiony został nowy model obsługi podatników. Załatwienie sprawy podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie możliwe po jej wcześniejszym umówieniu. Zmiany zostają wprowadzone, aby zwiększyć bezpieczeństwo i komfort podatników.
Nowy model obsługi uruchomiono pilotażowo latem tego roku w urzędach skarbowych w województwach podlaskim i wielkopolskim. 16 listopada br. usługa zostanie wprowadzona także w województwie podkarpackim i docelowo obejmie urzędy skarbowe w całej Polsce.
Wizyty można umawiać już dzisiaj, a do wyboru są terminy od 17 listopada br. Najprościej zrobić to przez Internet. Wystarczy skorzystać z usługi „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” na stronie podatki.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych.
Na wizytę można umówić się także telefonicznie (numery telefonów można sprawdzić na stronie internetowej urzędu skarbowego) lub podczas osobistej wizyty w urzędzie - w punkcie „Umawianie wizyt", który znajduje się blisko wejścia.
Liczymy, że możliwość umawiania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw.
Dzięki temu, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługujemy umówionych klientów, unikniemy nadmiernych kolejek oraz poprawimy komfort i bezpieczeństwo.